Gästebuch Seite 2/3

 

Mo, 21.11.2005 1:01 Bloch ()

Liebe Gruesse
Hallo Ihr Lieben
Nun sind wir in Valparaiso eingeschifft und geniessen den lebhaften Wellengang. Bis jetzt war unsere Reise super. Wir hatten in Santiago warmes Sommerwetter, doch jetzt auf dem Schiff waren wir froh um unsere warmen Pullover.
Ich gruesse alle herzlich aus Suedamerika. Bis bald neue Nachrichten von Liselotte


So, 6.11.2005 15:09 urs und martina ()

Schluss?
Der Schluss beim ersten Eintrag ist nicht angekommen. Bitte Fragen Sie Ihren Webmaster.
Hahahahaha, do muess dä Bappä nomol luege.
Gruess Urs


So, 6.11.2005 15:05 urs und martina ()

Rückschau
Hallihallo tatütata
Wir möchten uns nochmals für den schönen Abend bedanken. Wir haben wie immer viel gelacht und bei Presto Presto versucht, schön und schnell zu schreiben.
Das Essen war wieder einmal ausgezeichnet. Da kann sich Jamie Oliver eine Scheibe davon abschneiden. Diese Niedergarmethoden sind sowieso der Hammer. Einfach ab und zu in den Ofen schauen und schon kommt das Fleisch butterzart und gar nicht trocken in den Magen. Schmatz, schmatz!!!!!
Plötzlich war es 02:00h. Da hat der Stammesälteste zum Rückzug geblasen. Ja, mit über 30 Lenzen muss man frühzeitig ins Bett. Da bleiben die Augensäcke den ganzen Sonntag im Gesicht.
Wie immer haben wir uns mit den Normsätzen verabschiedet. "Wir werden uns bei euch melden" oder, "Nicht wieder ein Jahr warten, bis wir uns wieder sehen" oder, "Sicher werden wir uns im Gästebuch eintragen".
Das haben wir uns nun auch zu Herzen genommen. Und falls Martina unser Haus zu Fort Knocks ausbauen will, werden wir uns schon bald wieder tref


Sa, 8.10.2005 16:41 Normen ()


Geile Web Site!!!!
Mache selber auch bald eine habe nur noch keine konkrete Vorstellung.
Bis bald mal wieder auf ein Bier.
Gruss Normen


Mo, 5.9.2005 15:29 avonb ()


juhu es goht i cha ändli vo dehei us uf die site. grins.
merci no dani für dini hilf am sa. i wünsch no e schöne tag
gruezz avb


Mo, 5.9.2005 14:48 Gotti ( www)

Happy Birthday Tiger
Liebe Tiger

Ich gratulier dir gaaaaanz härzlich zu dim 4. Geburi und wünsch dir gaaaaaanz vill Gschänkli wo du hütt dörfsch ufmache! Ich freu mi über jedi Minute wo ich mit dir dörf Verbringe und Seich mache du bisch eifach unsere riese grosse Goldschatz !!! Bis hütt Zobe, ich ha di ganz fescht lieb!

Dis stolze Gotti


Mi, 24.8.2005 22:22 batistas ()

ferien in spanien
hoi zämme! super föteli, viele dank an euch.....bis gli.....guet nacht....mutz bea & co


So, 14.8.2005 13:58 B.Aschwanden ()

ZUM TAUFTAG !
*Ein winzig kleines Menschenkind
den Weg ins Leben nun beginnt.
Ein Gotteskind darf es heut' werden
für seine Fahrt auf dieser Erden.
Die Taufe wäscht es sündenrein.
Durchs Tor der Gnaden zieht es ein.
*Der treuen Patin fromm zur Seiten
darf ich im Gedanken den Täufling heut begleiten
und wenn ich im Gedanken darf die Kerze tragen ,
will ich im leise dabei sagen ,
dass ich volllieb und voll Güte
es allzeit in meinen Gedanken schwesterlich behüte.
*Euch aber, liebe Eltern mein,
wünsch' ich fürs Kindlein froh Gedeih'n!
es möge werden lieb und gut
in euer treuen Elternhut!
Dann wird es euuer Sonnenschein,
dem ganzen Haus zur Freude sein!

DANIEL UND JOLANDA DIE BESTEN TAUFWÜNSCHE , GOTTESSEGEN FÜR
EUCH ALLE ! EUER B.M.A. VON BASEL





Sa, 23.7.2005 18:26 B. Aschwanden ()

Was ist Leben ?
Es ist das Funkeln eines Glühwürmchens in der Nacht .
Es ist der Atem eines Bisons im Winter .
Es ist der kleine Schatte , der in den Gräsern wandert und sich
bei Sonnenuntergang verliert .


Sa, 23.7.2005 18:17 B. ASCHWANDEN ()

Der letzte Baum
Erst wenn der letzte Baum gerodet ,
der letzte Fluss vergiftet ,
der letzte Fisch gefangen ist ,
werdet ihr feststellen , dass man Geld nicht essen kann .


Fr, 22.7.2005 21:27 Dr. Bruno v. Basel ()

Schienen - Reinigung
Caio oder schüss zusammen !!!
Der Bruno wünscht dir Daniel viel glück , mit dem Gelben Reinigungs-
Schienenwagen ! Sei Froh dass Du dich nicht ab plagen musst . Wie dein Neuer gelber Schienenwagen . Wünsch dir Daniel viel Glück und Denke daran . Dass Bruno sich am PC mehr abplagen kann ! Nochmals
vielen Dank Daniel für deine Spontane HILFE !!! GRUSS AN ALLE !!!
Euer Bruno aus Basel . ( All Zeit für EUCH bereit !!! )


Di, 12.7.2005 14:58 de Pfarrer vo Muhe ()

Film
Salü liebi Familie Baumann

Ich hoffe schon das de Chole für d' Urheberrecht öppe überwiese wärde.
D. Schöfli vo Muhe wänd id Ferie und's Kollekte Kässeli het Gertrud scho gläärt.

Defür dänke den immer fescht a euch!

Vieli Grüess
Tom


Sa, 18.6.2005 11:08 Claudi MEURY ( www)

DANKE
Hallo Bumes!

Hütt isch schone Wuche verbi sit mir unsere grosse Tag gha händ. Dr Marc und ich händ euch nomol welle ganz fescht danke säge, für das wo dir alles gmacht händ. Dank euch und no villne Mitwirkende isch sones tollt Fescht uf Bei cho. DANKE VILL MOL! Euri Homepage isch ächt super ich gang öbbe die go schnüffle :-) D'Film sind ächt dr HAMMER!

Liebi Grüess vo de Meury's :-)


Sa, 18.6.2005 1:50 danibaum ()


Leider hett s`Gäschtebuech die Wuche schienbar nit funktioniert. Danke Cläudi für de Hiiwys.
Wie dr gsehnt funktioniert das Ding wider.

Liebi Grüess Daniel


So, 12.6.2005 11:36 Pfister Heidi ()


Hallo Dani und Familie.

Gut Geschlafen? War ein toller Tag gestern!
Wünsch euch einen erholsamen Sonntag. Grüessli a alli vo de Heidi


Mo, 6.6.2005 10:18 Bloch Liselotte ()

e härzlige Gruess
Salü zäme
Mir gniesse zwöi Tag im Hotel des Jahres 2005 im Parkhotel Waldhaus im Flims. Zum Früehstück händ mir bereits es Glas Schämpis trunke und am Mittag wärde mir mit ere Massasch verwöhnt. Jetzt händ mer ändlich Ziit, euri Home Page under d' Lupe zneh. Ich muess säge, alle Reschpäckt vo dinere mega Arbet, Dani. Du hesch das super gmacht! Die Bilder gfalle mer guet. I ha nur ei Bitt. Duesch d' Schwiegermuetter nid zviel uf Page ufschalte. Bis bald, e schöne Tag, wünscht Liselotte


So, 5.6.2005 12:08 Jackie ()

ex -spängler
Hallo zämme
hey genial die homepage.fotogeen???i weiss nit rächt,isch jo glich,isch e tolle obe gseh bi dere"familie" und freu mi uff dr näggscht "spängleröseobe",villicht bim gryylyre?uff bald j.


So, 5.6.2005 11:53 linda ()

polterabend
dalü dani und co. hey supper das die fotos vom polterobe scho online send! spitze arbet! wönsche üch ganz en schöe sonntig ond en guete wochestart! lg linda


Mo, 30.5.2005 7:52 Marc ( www)


Hallo Dani
Viele Dank, dass du die Fötteli vo mim Polterobe scho so schnäll online gschalte hesch. Es isch e unvergässliche Obe gsi. Merci viel mol...


Do, 5.5.2005 11:09 Bruno ( www)


Tschau Zämme

Dangge Dani für e Link uff mini Homepage in dine Site i wird bi glägäheit bi dr nögschte Überarbeitig vo minerä Homepage an di dänggä....ganz klar :-)
händ e Super tolli Homepage macht Spass go stöberä

e liebe gruess an die ganzi familie dr unkle bruno uss rynach


Mo, 2.5.2005 13:26 Claudi ()


Hoi Zämme !!!

Wie ich ha miese erfahre het dr Dani öbis küngelet und jetzt sind es paar Iträg wäg hmm?!? Uf jede Fall mues ich säge, dass das DAB-System e super Sach isch aber dass gwüssi Zone ohni Zuegriffsberächtigunge sind (Du weisch jo was i mein) find ich jo dr Hammer :-) hihihihi

LG Claudi


Di, 19.4.2005 14:47 fam. jost ()


hallo

er händ en super homepage !!!
es schschön gsi das es eus gester bsuecht händ !!!!
also jo die chlini pane vo de liselotte hät ned müesse si !! :-)
met liebe grüess

family jost